دیدار پدر شهید احمدی روشن با جانبازان

دیدار پدر شهید احمدی روشن با جانبازان


رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته‌ای، مصطفی احمدی روشن گفت: آمده‌ام از جانبازان روحیه بگیرم چراکه این بزرگ‌مردان معلمان همیشگی صبر و مقاومت هستند و تا همیشه می‌شود از ایثار آنان درس‌هایی ماندگار گرفت.

دیدار پدر شهید احمدی روشن با جانبازان

 از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در نخستین روز از سفر خود به پایتخت معنوی ایران اسلامی با جانبازان مرکز توان‌بخشی امام خمینی (ره) در مشهد مقدس دیدار کرد.

این پدر شهید در دیدار باجانبازان این مرکز عنوان کرد: کوچک‌ترین کاری که می‌توانیم برای جانبازان انجام دهیم این است که به دیدار آن‌ها برویم و از نزدیک جویای حال آنان شویم تا مبادا فراموش کنیم که عزت و افتخار ملت ما مدیون جان‌فشانی‌های این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با جانبازان بر روحیه افراد می‌افزاید گفت: آمده‌ام از جانبازان روحیه بگیرم چراکه این بزرگ‌مردان معلمان همیشگی صبر و مقاومت هستند و تا همیشه می‌شود از ایثار آنان درس‌هایی ماندگار گرفت.

احمدی روشن خاطرنشان کرد: این‌که کسی خانواده شهید یا جانباز باشد شاید در ظاهر چندان سخت نباشد اما وقتی مشکلات و درعین‌حال صبر و ایستادگی این عزیزان را می‌بینیم متوجه می‌شویم که چه دشواری‌هایی متوجه آنان است.

وی با تأکید بر ضرورت فراگیری درس ایثار و رشادت از جانبازان گفت: امیدوارم تمام مسئولین ما در نظام اسلامی با مشاهده جانبازان درس مقاومت، ایثار و صبر بگیرند و در راستا و توسعه این مرزوبوم تلاش خود را انجام دهند.

http://fashnews.ir/fa/news-details/37609/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آبان 1394برچسب:جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی مشهد مقدس,, | 11:11 | نويسنده : یه بنده ی خدا |

.


get